25 Şubat 2011 Cuma

Saçmalardan Seçmeler :)

-şiir-
fringe departmanında olsam keşke
kapı açıp geçsem paralel evrene
bindiğim uçak adaya düşse
lost olsam beraber doktor jackle
ali kaptan olsam
bir karolin bulsam, yol versem cemileye
naz elmas olsam
uçsam kaçsam
filmlere sığmasam.
-son-


-yeni şiir-
bugün aynaya baktım derin derin
aynadaki suretime "naber kız" dedim
kaldık göz göze, etkilendim
gel dedim seni bir öpeyim
baktı aynadaki bana alık alık
bu dünya kuyruksuz bir balık
biz bir dizi izlemedik aslında
aynaya baktık.
sait faik abasıyanık.

şaka şaka kandırdım
faik değil ben yazdım.
-bitti.son.-



-baş ağrısı şiiri-
baş ağrısı baş ağrısı
nerden geldin baş ağrısı
baş ağrısı baş ağrısı
neden geldin baş ağrısı
sanki başımda dolanır
noel babanın kağnısı
geçmedi ilaç içtimse de
geçmedi saçımı çektimse de
geçmedi küfür ettimse de
şiir yazdım şimdi geççek baş ağrısı.
-bitti.-


-açlık şiiri-
otururken gecenin karanlığında
birden bir guruldama oldu karnımda
anladım ki karnım acıkmış
bu saatte acıkmak ne gıcıkmış
bir çorba içeyim dedim mutfakta
bir de baktım kasedeki cacıkmış
başka da bişey kalmamış dolapta
balık sandıklarım hep kılçıkmış
zaten tereyağından da kıl çıkmış
söverim ben böyle kara bahta
toprak, hava, ateş, su, tahta.
-bitti.-


-sahici şiir-
soyunun! herkes soyunsun!
giyinsin şimdi herkes üst raflara katlayıp koyduğu benliğini
ve herkes kendi olsun..
benliğini yitirmiş olanlar varsa,
hemen bir mezura bulsun
belki yeni bir benlik diktiremezler ama
alsınlar boylarının ölçüsünü
ellerinde bulunsun..


-arkadaşım gökana ithafen şiir-:)

bilirim seni gökan yazdın mı iyi yazarsın
gökan türker değil adeta barney stinson
çağlayan mı dedin ağzından yel alsın
doktor jack benm olsun ama çevresi kalsın
kate de gücenmesin sawyer ı de o alsın
yaa ya da salla hepsini aman adaları batsın
peter bishop da hiç fena değil hani aramızda kalsın.

-arkadaşım özgeye ithafen şiir- :)
tanrım ben ne yaptım!
özgeden bi canavar yarattım
gayet suskunken gönül evi
oldu siir aleminin yesil devi
please take it easy hulk
isyana gelecek yoksa halk


-#fizy şiiri -
kapandın gittin fizy
dertlere saldın bizi
dertler olmuş dizi dizi
bari izleyeyim biraz dizi


-yine şiir-
resmine yaptım fotoşop
bi görsen sanırsın peter bishop
bu şarkı sana hadi kop kop
yüreğim eder hop hop
öpsün seni burhan altıntop.
-şiir bitti-


-yılbaşı şiiri-
bu sene de geldi çattı yılbaşı
bişey parladı aha dedim kaptık tektaşı
yanıldım,ilk bakışta tanıyamadım arkadaşı
dedim kim bu, şimşek işaretli gözü kaşı
bir de baktım harry potter, elinde felsefe taşı
ne sancılı dönemmiş şu yılbaşı
sanki yılbaşı değil de aybaşı
sonu da aynı olurmuş nasıl olursa başı
çok içip dağıtmamalı o zaman g.tü başı
bakma bana şaşı şaşı
öpsün seni nihat odabaşı
-bitti.son.-

-2 nolu yılbaşı şiiri-

güldük eğlendik hadi bu gece de
ne sevindik yenisine 2010 p.ç miydi
yeni yıl diyoruz söylenen her hecede
2011 angel da, 2010 witch miydi
iyi olcaktı girmeseydim yeni yıla wc de
ne çabuk geldin az daha dursan geç miydi
gerçi çok farklı olmuyor başka yerde girince
yaşanan on iki ay acep bir hiç miydi
nevrimiz döndü yeni bir yıl gelince
yenisi dev ekran, eskisi 33 inç miydi
tanıyamadım arkasından görünce
çok yaşlanmış 2010, geldiğinde genç miydi
yanlışlıkla taş doldurdum pirince
dolmalık mı yoksa pilavlık pirinç miydi
izliyorum çok sardırdım fringe' e
alakasız oldu, söyleyiverdim yeri gelince
yeni yılda öpsün sizi gelin görümce.

 -can sıkıntısı şiiri-

acep şu ellerim yıkanan perdeleri taksa mı 
acep şu gözlerim gün ışığına baksa mı
bu ne sıkıcı gündür bilemedim Ya Rab
kahve dünyasına mı gitsem starbucksa mı


-aşk şiiri-
efkar yaptım bak ugrayayım bir tekel free shopa
nasıl gönülmüş bu gittim aşık oldum peter bishopa
bishop bishop, gel bakem sen şöyle yanıma
benden selam söyleyin ajan olivia dunhama.

-özlü söz-

my heart is broken
kalsın öyle bırakın

 -hasta şiiri-

Nasıl oldum ben bu kadar hasta
Yaşıyorum sanki Kars'ta
Bir de ateşim çıkarsa 40'a
Görürüm hayat var mı Marsta..


-gündem şiiri- (dikkat: sosyal mesaj kaygısı taşır)

Gitmez ise iktidardan Mübarek,
Nasıl olsun Cuma'ları mübarek..

-halet-i ruhiye şiiri-
patlamaya hazır bir ruh halinde
yanlışlıkla çalkalanmış kola gibiyim
yavan olmuşum, tadım kaçmış bir de
sanki beş gün beklemiş kazan dibiyim
halet-i ruhiyemi anlattım bu şiir ile
yazdığım şiirdeki kafiyeyi seveyim
iki çift lafım var bana deli diyenlere
endişelenmeyin yahu gayet iyiyim

-özlü sözler-
aşk bir yalan
öpsün seni halan

aşk sonsuz bir kumsal
ayak basan olur ishal

-bu da şiir-
toplanmış yine herkes
I,you,he,she,it
tv de bozulmuş 
olmuş sanki bir lahit
saçma oldu diye 
etmeyin sakın tenkit
tenkit eden varsa
olsun hemen faranjit
ditdirditdiridiridiridit
tel çalıyo, answer it


                                       Betül Y.

                                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder